Продавець У-Дачник - магазин агро, мото техники и запчастей розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
597 відгуків
МАГАЗИН АГРО, МОТО ТЕХНИКИ И ЗАПЧАСТЕЙ, ДОСТАВКА БЕЗ ПРЕДОПЛАТЫ, ШИРОКИЙ ВЫБОР, ДОСТУПНЫЕ ЦЕНЫ
+380 (66) 922-19-79
+380 (67) 303-02-21

Нова поставка мотоблоків Кентавр 2020 року

Підвищені безпеку і зручність експлуатації:

- нові ефективні повітряні фільтри;
- безпечне зчеплення нового типу;
- запобіжне блокування важеля заднього ходу;
- нові комбінації секцій грунтофрез.

Модель Паливо Виносний
повітряний
фільтр
Повітряний
фільтр з
циклоном
Безпечне
зчеплення
нового типу
Блокування
важеля
заднього ходу
Секції
грунтофрез
МБ 40-2-4 Бензин +       (2+1)+(2+1)
МБ 40-3-4 Бензин +       (2+1)+(2+1)
МБ 2070Б-4 Бензин     + + (2+1+1)+(2+1+1)
МБ 2070Б/М2-4 Бензин     + + (2+1)+(2+1)
МБ 2050Д/М2-4 Дизельне     + + (2+1)+(2+1)
МБ 2060Д-4 Дизельне   + + + (3+1)+(3+1)
МБ 2061Д-4 Дизельне   + + + (3+1)+(3+1)
МБ 2010Д-4 Дизельне   + + + (3+1+1)+(3+1+1)
МБ 2010ДЕ-4 Дизельне   + + + (3+1+1)+(3+1+1)
МБ 2012Д-4 Дизельне   + + + (3+1+1)+(3+1+1)
МБ 2012ДЕ-4 Дизельне   + + + (3+1+1)+(3+1+1)

Виносний повітряний фільтр для бензинових моделей МБ 40-2-4, МБ 40-3-4

В результаті застосування нових повітряних фільтрів відчутно знижується абразивний знос деталей поршневої групи двигунів мотоблоків, а отже, збільшується їх моторесурс, підвищується надійність і, в результаті, знижуються витрати на ремонт та обслуговування. Новий високоефективний повітряний фільтр оснащений повітрозабірником, винесеним на кермо на гнучкі гофровані шланги. Завдяки високому розміщення повітрозабірника (Вище зони сильної запиленості), до фільтру не потрапляє дрібний сміття, пісок та великий пил.
Крім того, в корпусі повітрозабірника встановлений додатковий фільтруючий елемент з поролону. У поєднанні з двома ступенями фільтрації в основному корпусі фільтра забезпечується якісне очищення повітря і затримується найдрібніший пил. Оскільки шланг воздуховода - гнучкий
гофрований, він анітрохи не заважає здійснювати регулювання керма мотоблока у вертикальному і горизонтальному напрямках.

Повітряний фільтр з прозорим циклоном для дизельних моделей МБ 2060Д-4, МБ 2061Д-4, МБ 2010Д-4, МБ 2010ДЕ-4, МБ 2012Д-4, МБ 2012ДЕ-4

 

Високоефективний 4-ступінчастий:


1.Циклон з прозорим
корпусом
2.Масляна ванна
3.Дротяний фільтрувальна
елемент
4. Дрибнопористий поролоновий фильтрующийэлемент

Встановлений на повітрозабірнику фільтра прозорий циклон має зовнішню сітку, що затримує великий сміття, листя, траву, солому, гілочки і т. п. Потім циклон відокремлює дрібні забруднення і пил і поміщає їх в конічний пилозбірник, не даючи їм повторно всмоктуватися. Прозорий корпус пилозбірника циклону дає можливість легко контролювати ступінь його заповнення пилом і вчасно очищати. Далі повітря потрапляє на дзеркало масляної ванни, де осідає основна частина пилу. При необхідності це масло легко і швидко замінюється чистим. Пил, що залишився в повітрі,
прилипає до покритого масляною плівкою дротяного фільтруючого елемента. В кінці мелкоячеистой поролоновий фільтруючий елемент здійснює тонку фільтрацію і затримує дрібний пил.

Безпечне зчеплення нового типу: нормально розімкнуте

Нове зчеплення забезпечує набагато вищий ступінь безпеки і зручності експлуатації мотоблоків. встановлено на всі мотоблоки цієї лінійки, крім моделей з ремінним приводом МБ 40-2-4 і МБ 40-3-4.

На мотоблоки зі зчепленням старого (нормально замкнутого типу диски знаходяться в постійному контакті. Тому, щоб запустити двигун мотоблока або перемкнути передачі, необхідно затиснути важіль зчеплення, роз'єднавши таким чином диски. якщо під час запущеного двигуна і включеній передачі важіль зчеплення відпустити, мотоблок почне рух. Щоб мотоблок не "втік" від оператора, випадково вирвавшись з рук, є спеціальний важіль для аварійного вимкнення двигуна. При запуску двигуна ця міра важіль потрібно було попередньо затискати
і фіксувати, а коробку передач обов'язково ставити в нейтральне положення, щоб мотоблок не поїхав самовільно, тому що це дуже небезпечно. Щоб почати рух треба було, утримуючи запобіжний важіль в натиснутому положенні, натиснути важіль зчеплення (що, до речі, вимагало відчутного зусилля)
і включити потрібну передачу КПП, після чого важіль зчеплення плавно відпустити, а запобіжний важіль продовжувати утримувати - і все це однією лівою рукою. А для зупинки мотоблока треба було натиснути важіль зчеплення і перемикання КПП на нейтральну передачу. Якщо при цьому запобіжний важіль опинявся
випадково відпущеним, двигун мотоблока глохнул. Всі ці складнощі із запуском двигуна, рушання з місця і зупинкою приводили до того, що двигун мотоблока глохнул дуже часто, і його треба було запускати знову і знову. А часті пуски, як відомо, помітно знижують моторесурс двигуна.

На мотоблоки «Кентавр» зі зчепленням нового (нормально розімкнутого типу постійного контакту між дисками немає. Тому можна цілком безпечно запускати двигун і перемикати на будь-яку передачу - мотоблок залишиться нерухомим. не розпочнеться і обертання вала відбору потужності разом
з підключеним до нього навісним обладнанням, а отже, не виникне раптової небезпеки для оператора і для оточуючих. Щоб почати рух або роботу фрезою, на новому мотоблоки достатньо лише притиснути важіль зчеплення з незначним зусиллям, і агрегат почне рух. якщо важіль зчеплення відпустити, то мотоблок відразу зупиниться, але двигун при цих обставинах не затихне, а продовжить працювати. Є відпадає необхідність у додатковому запобіжному важелі і в маніпуляціях з ним під час запуску двигуна.

Отже, нове зчеплення:


• значно спрощує і полегшує процес запуску двигуна;
• виключає можливість обертання ВВП при запуску двигуна;
• виключає можливість самовільного руху культиватора при пуску двигуна і перемикання швидкостей;
• під час зупинки двигун продовжує працювати, не потрібно кожен раз запускати його знову і знову.

Запобіжне блокування важеля заднього ходу

Забезпечує більш високий ступінь безпеки експлуатації мотоблока. Виключає можливість випадкового включення заднього ходу.

На редукторних мотоблоки «Кентавр» з повітряним охолодженням в коробці передач немає окремої передачі для заднього ходу. Задній хід цих мотоблоків включається за допомогою спеціального важеля на правій рукоятці керма: треба перейти на нейтральну передачу і затиснути цей важіль і одночасно важіль зчеплення.

Новая конструкция рычага заднего хода оснащена специальным предохранителем, блокирующим возможность случайного нажатия. теперь нажать рычаг можно только предварительно нажав на предохранитель. Это также делает мотоблок более безопасным в эксплуатации, ведь неправильный выбор направления движения может привести к поломкам и даже к травмам. С новым рычагом вероятность ошибки многократно снижается.

Новые комбинации секций почвофрез

Съемные секции фрез
- одинарные, это дает возможность более точной регулировки ширины культивации.

 

Багато мотоблоків «Кентавр» давно вже оснащуються складеними роторними ґрунтофрезамы. Починаючи з цього року складено фрези мають всі мотоблоки нової лінійки. Частина мотоблоків отримала розширення діапазону регулювання внаслідок додаткової сегментації. Наприклад, формула була фрези: (3 + 1) + (3 + 1), а стала: (2 + 1 + 1) + (2 + 1 + 1). точні формули складних фрез зазначені в таблиці для кожної моделі мотоблока.

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner