Кошик
385 відгуків
В связи с колебанием курса, точную стоимость уточняййтеКурс!!!!!!
МАГАЗИН АГРО, МОТО ТЕХНИКИ И ЗАПЧАСТЕЙ, ДОСТАВКА БЕЗ ПРЕДОПЛАТЫ, ШИРОКИЙ ВЫБОР, ДОСТУПНЫЕ ЦЕНЫ
+38066-922-19-79
+38067-303-02-21
Мотоцикл SPARK SP200R-25I: версія 2020 року Подарунок
влево
  • Мотоцикл SPARK SP200R-25I: версія 2020 року, фото 2
  • Мотоцикл SPARK SP200R-25I: версія 2020 року, фото 3
  • Мотоцикл SPARK SP200R-25I: версія 2020 року, фото 4
  • Мотоцикл SPARK SP200R-25I: версія 2020 року, фото 5
  • Мотоцикл SPARK SP200R-25I: версія 2020 року, фото 6
вправо

Мотоцикл SPARK SP200R-25I: версія 2020 року

  • В наявності
  • Код: 51749

24 800 грн.

Купити
+38066-922-19-79
Вайбер
  • +38067-303-02-21
    Вайбер
  • Графік роботи
  • Адреса та контакти
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
Опис
Характеристики

 

На всі скутера Ми надаємо повний пакет документів для постановки на реєстраційний облік у МРЕВ за місцем проживання:

  1. Договір купівлі-продажу конкретної одиниці (який замінив довідку-рахунок з 2015 року);
  2. Акт приймання-передачі транспортного засобу;
  3. Акт технічного огляду транспортного засобу;
  4. Вантажної митної декларації;
  5. Сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження колісного МС
  6. Транзитні номери.

SPARK SP200R-25I - одна з старших моделей в лінійці універсальних легких дорожніх мотоциклів SPARK. В оновленій версії 2018 цей мотоцикл отримав цілий ряд корисних конструктивних удосконалень, а також покращений дизайн. Переглянута комплектація і обважування: як кажуть, все, що потрібно і нічого зайвого. Але в цілому він так і залишився солідним хорошим 200-кубовим класичним двомисником «на кожен день», який однаково впевнено почуває себе як на міському асфальті, так і на грунтовій дорозі. Він все так само надійний, витривалий, економічний і, що важливо в наш час, цілком доступний за ціною.

Колірна гамма

opisanie-25i-color

Нова версія SPARK SP200R-25I пропонується в шести варіантах колірного оформлення: чорному, червоному, синьому, блакитному, зеленому та білому.

спортивний спосіб

Стильний лаконічний дизайн бензобака, в поєднанні з піднятою і злегка скошеної вперед лінією пасажирського сидіння, надає мотоциклу явну схожість з його спортивними побратимами більш високого класу.

opisanie-25i-color

Це відчуття посилюється обтічним вітровим щитком з фарою трапецеїдальної форми, профільованими бічними захисними накладками головки циліндра, «гоночним» щиток переднього колеса, подовженим заднім крилом.

Завершується спортивний спосіб великим заднім ліхтарем динамічної форми, вбудований в обтічник сидіння.

opisanie-25i-color

01-=титул-min

Слід зазначити, що пасажирське сидіння в SPARK SP200R-25I повноцінне, а не вкорочене, а невеликий задній багажник зручно використовувати як пасажирські ручки. Повна вантажопідйомність мотоцикла становить 150 кг (при власній масі 117 кг), безпосередньо наближає його до машин середнього дорожнього класу. Ну і, звичайно, видовжене заднє крило прекрасно захищає і сам мотоцикл, і пасажира від бруду, що летить з колеса.

функціональна оптика

В SPARK SP200R-25I передні і задні покажчики поворотів встановлені на еластичних власників і абсолютно травмобезпечні. До того ж вони однакові, а значить, взаємозамінні.
Передня фара оснащена стандартною 12-вольтової лампою розжарювання з переключенням «ближнє / дальнє», а також окремою лампочкою для підсвічування. Скло фари повністю прозоре, розсіяння відбувається завдяки многосегментных відбивача. Таке рішення дозволило зберегти обтічний профіль, не втративши при цих обставинах яскравості світлового потоку.

opisanie-25i-osnovnaya

Панель приладів: максимальна інформативність

01-=титул-min

За щитком обтічника SPARK SP200R-25I розташована нова електронно-механічна панель приладів. По дизайну і інформативністю вона більше автомобільна, ніж мотоциклетна. З боків розташовані великі, стрілочні спідометр і тахометр, чудово читаються в будь-якій ситуації. На спідометрі, як і повинно бути: два лічильника - загального і щоденного пробігів. У центрі панелі - блок світлодіодних індикаторів: нейтраль, включена передача КПП, покажчик палива, покажчик заряду АКБ, дальнє світло, поворотники. А ще в цій панелі є три дуже корисних доповнення: стандартний USB-роз'єм для зарядки мобільних гаджетів, цифрові годинник і індикатор вхідного дзвінка на мобільний телефон ( «на ходу» в мотошоломі дзвінка можна і не почути).

ергономіка

Завершуючи тему дизайну та ергономіки, варто зазначити три моменти. По-перше, і пасажирські, і водійські підніжки з боків зроблені відкидними. Це дуже зручно: вони не чіпляються за ноги, якщо виникає необхідність перекотити мотоцикл вручну. По-друге, дзеркала заднього виду закріплені на кронштейнах з підвищеною жорсткістю для зниження вібрації. Нова ергономічна форма дзеркал дає хороший огляд ззаду і не заважає дивитися вперед на дорогу. По-третє, глушник закритий спеціальною накладкою, основна функція якої зовсім не декоративна: вона захищає ногу пасажира від можливого опіку.

opisanie-25i-osnovnaya

Двигун і трансмісія

01-=титул-min

Тепер подивимося докладніше на конструкцію мотоцикла і почнемо, звичайно, з двигуна. Прекрасно себе зарекомендував 200-кубовий одноциліндровий чотиритактний карбюраторний верхнеклапанник моделі 164FML, що розвиває потужність 13,2 л. с. (9,75 кВт) при 7500 об / хв Максимальний крутний момент - 7,0 Нм при 5000 об / хв. Цього більш ніж достатньо, щоб без проблем переміщатися з повним завантаженням на крейсерській швидкості 85 км / год, а час і швидше.
Запалювання електронне, CDI. Охолодження - повітряне, традиційне для цього класу техніки. Паливо - неетилований бензин з октановим числом не нижче 92. Тип моторного масла - напівсинтетична моторне, класу SG, SF або вище, для 4-тактних мотоциклетних двигунів.

Трансмісія і ходова частина цілком мають класичну схему: ланцюговий привід з лівим розташуванням зірок, задня підвіска - маятникова, на двох амортизаторах, передня підвіска - перевернутого типу. Коробка передач п'ятишвидкісна, послідовна, нейтраль між першою і другою передачами. Номер включеної передачі висвічується на панелі приладів. Механічне зчеплення, багатодискове, в масляній ванні. Передні гальма дисковий, гідравлічний, заднє - барабанне, механічне. Нові регульовані газомасляные амортизатори для заднього колеса з крученою пружиною змінного кроку та ресивером забезпечують плавний хід і відмінну керованість при будь-якому навантаженні. Пятиспицевые колеса - легкі і міцні одночасно покращують динаміку розгону.

02=fara_povorotnik

Витрата і сервіс

Оскільки цей мотоцикл не призначений для далеких експедицій і спортивних рекордів, 8-літрового паливного бака цілком достатньо, щоб при середній витраті 3 літра на 100 км проїхати 270 км: а навіщо возити з собою зайву вагу, якщо завжди можна заправитися на будь-якій автозаправці . Але на всяк випадок аварійний запас є: досить перемкнути паливний кран в потрібну позицію.
Технічне обслуговування мотоцикла порівняно простий, не вимагає дорогих спеціальних інструментів і матеріалів може виконуватися в мотомайстерни або самостійно у гаражі. Тобто SPARK SP200R-25I - невибаглива і надійна робоча конячка, але в той же час досить зручна, рухлива, маневрена і з відмінним дизайном.

Основні параметри

Тип мотоцикла двомісний, дорожній
Максимальна швидкість, км/год 100
Вантажопідйомність, кг 150
Тип палива бензин з октановим числом не нижче 92
Об'єм паливного бака, л 10,0
Середня витрата палива, л/100 км 2,8
Напуга бортової електромережі, В 12
Генератор, (напуга, В) / (потужність, Вт) 14 / 85
Акумуляторна батарея - тип, ємність, Року 9
Сигналізація -
Замок блокування керма +
Блокування замка запалювання -
Багажник +
Кофр для мотошолома -
Комплект ЗІП +
Колісна база, мм 1240
Конструкційна маса, кг 115
Габаритні розміри, (ДхШхВ), мм 1945х710х1122

 

Двигун

Модель двигуна FT164FML
Тип двигуна

одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів

Робочий об'єм двигуна, см3 200
Номінальна потужність, кВт (к. с.) 9,75 (13,2)
Максимальні оберти колінчатого валу двигуна, об/хв 7500
Максимальний крутний момент, Нм 13,0 (при 5500 об/хв)
Запалювання електронне, CDI
Система охолодження повітряне охолодження
Тип стартера електростартер, кікстартер
Тип КПП механічна 5-ступінчаста, послідовна схема 1-0-2-3-4-5)
Зчеплення Механічне, багатодисковое, в масляній ванні
Паливний насос -
Паливний фільтр полімерна сітка в горловині бака, металева сітка на паливному крані
Повітряний фільтр поролоновий циліндричний
Масляний фільтр полімерна сітка
Об'єм картера двигуна та КПП, л 1,0
Тип масла напівсинтетичне моторне масло класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів

 

Шасі

Рама трубчатий каркас
Диски коліс легкосплавні литі 5-спицеві
Підвеска переднього колеса Телескопічна вилка
Амортизатори передні масляні
Підвеска заднього колеса маятникова з двома амортизаторами
Амортизатори задні пружинно-газомасляні
Привід заднього колеса Відкрита ланцюгова передача
Тип передніх гальм дискове гідравлічне
Тип задніх гальм барабані механічне
Гальмівна рідина DOT 3, DOT 4
Розмір шин (передня / задня) 2,75-18 / 3,00-18
Тип протектора дорожній універсальний «асфальт/грунт»
Тиск в шинах (передня / задня з водієм / задня з пасажиром), кгс/кв. см 1,75 / 2,25 / 2,80

 

Основні атрибути
Виробник  SPARK
Країна виробникКитай
Інформація для замовлення
  • Ціна: 24 800 грн.
Замов та отримай подарунокВи заощаджуєте 200 грн.

Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Мотоцикл SPARK SP200R-25I: версія 2020 року»

Мотоцикл SPARK SP200R-25I: версія 2020 рокуМотоцикл SPARK SP200R-25I: версія 2020 року
В наявності
24 800 грн.
Купити
+38066-922-19-79
Вайбер
  • +38067-303-02-21
    Вайбер